начало
Общината е осъдена да плати над 30 000 лева на адвокатка – счупила си крака до Съдебната палата Общината е осъдена да плати над 30 000 лева на адвокатка – счупила си крака до Съдебната палата

Подземни гаражи

Правила на форума
Ако искате да Ви помогнат, помогнете и Вие: Българската Коледа - http://www.bgkoleda.bg/ ; SOS Детски селища България - http://www.sosbg.org/ ; Спаси, дари на .... - http://www.save-darina.org/ ; И АЗ МОГА - http://www.icantoo.eu/ ; Единен дарителски номер - http://dmsbg.com/projects_list_actual.php ; Коледа 365 - http://koleda365.org/ ...


Подземни гаражи

Мнениеот rotbg » 09 Сеп 2017, 12:54

Здравейте,

Наскоро четох изискванията в "Наредба № 2 от 29 юни 2004 г. за планиране и проектиране на комуникационно-транспортните системи на урбанизираните територии" за подземни гаражи и съм много озадачен. Разглеждайки повечето подземни гаражи на нови жилищни сгради в София останових, че те не отговарят на нормите - двупосочната рампа не е разделена с ивица 50 см например, след рампите няма радиус на завиване... Също така, според международните норми се изисква двупосочното движение в подземен гараж да е 5,5м. в широчина, а в българската норма не намерих подобно изискване (от кой член се взима). При тези в София много често тези двупосочни ленти за движение са 4 метра, без дори да е осигурен радиус на завиване от 3 метра. Има ли друга норма, където са описани тези казуси или аз изпускам нещо.Как тези всички гаражи минават през общината (ако бяха единични случаи бих предположил, но говоря за повечето в София) Също така, ако се проектира без радиуси на завиване и тесни проходи за движение тези гаражи не стават ли неизползваеми?
rotbg
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 09 Сеп 2017, 12:41

Назад към Строителство и регулация


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


cron