начало
Кадровиците не отстраниха от длъжност Константин Сулев, изслушаха прокурорите по делото срещу Нотариуса Кадровиците не отстраниха от длъжност Константин Сулев, изслушаха прокурорите по делото срещу Нотариуса

Гаранция Технополис

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Гаранция Технополис

Мнениеот nora00 » 11 Апр 2017, 18:06

Здравейте,
Закупих си сушилня 09.2016 г.
Сега спря да работи. След обаждане до магазина ме препращат или до доверен, техен сервиз, или сама да я закарам до там.
Аз нямам възможност да занеса до където и да е било сушилнята, тъй като е колкото една пералня.

Искам да попитам, когато е в гаранция даден уред, потребителят ли го носи при повреда, или пращат техник?
nora00
Младши потребител
 
Мнения: 78
Регистриран на: 13 Юли 2008, 16:46

Re: Гаранция Технополис

Мнениеот nikodim77 » 11 Апр 2017, 21:27

Здравейте,
Моят опит, е че за уреди, които са стационарно-монтирани като бяла техника - например, техниците посещават адреса.
Иначе да, и в правен форум бихте получили отговори, но ето малко четива, които ще осветлят въпросите Ви:
Успех!
http://www.spravedlivostbg.com/pages/pa ... hnika.html

https://offnews.bg/news/Kakvi-sa-pravat ... 34099.html

http://aktivnipotrebiteli.bg/%D1%81%D1% ... 0%BD%D0%B0
nikodim77
Активен потребител
 
Мнения: 1168
Регистриран на: 23 Апр 2009, 14:29


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 30 госта


cron