навсякъде
новини
форуми
общи

законодателство съд
международни прокуруратура
институции следствие
криминални избори
регионални

съд международни
прокуратура институции
криминални  
 
справочник
блогове
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
организации и лица
 
институции
 
образци и бланки
образци бланки
услуги
страници
семинари обучения гфо
работа
хумор
търси предлага
 

Спектър Лайфстайл

Coca-Cola с мащабна промяна на дизайна и нов вкус за Coca-Cola Без Захар

2021-04-21 0

Coca-Cola с мащабна промяна на дизайна и нов вкус за Coca-Cola Без Захар

Компанията Кока-Кола обяви новия дизайн на търговската марка Coca-Cola, която включва напитките Coca-Cola и Coca-Cola Без Захар. Новият облик на напитките е изчистен, но същевременно актуален и свеж. Част от новия дизайн на Coca-Cola е визуалната метафора за повдигане на духа, която се изразява чрез гордото издигане на логото на Coca-Cola до горната част на етикета.

В основата на новия външен вид на Coca-Cola, разбира се, остава оригиналният и общопризнат за марката червен цвят, който вече се е превърнал в символ за автентичен и освежаващ Coca-Cola вкус. Освен това, оттук нататък, визиите на Coca-Cola Original Taste и Coca-Cola Без Захар ще се различават драстично. Червен фон с бял шрифт ще остане основната визия на Coca-Cola Original Taste, а червен фон с черен шрифт ще привлича погледите на потребителите към новата визия на Coca-Cola Без Захар.

Начало на новия и свеж дизайн ще даде Coca-Cola Без Захар, която също така дебютира с нов, освежаващ вкус, който още повече се доближава до този на емблематичната Coca-Cola Original Taste. Останалите новости във визията на Coca-Cola Без Захар включват и изместване на надписа "Без захар" точно под логoто Coca-Cola и обозначение на опаковката с надпис "Рециклирай ме", което приканва потребителите след консумиране на напитката, да рециклират нейната опаковка.

Новият вкус, дизайн и кампания за Coca-Cola Без Захар вече стартираха в Европа и Латинска Америка. Новата Coca-Cola Без Захар започна поетапно навлизане на пазара и в България от началото на април. Останалата част от еволюцията на дизайна на търговската марка ще се разпространи в световен мащаб през 2021 г.

за 57%  против 43%  30 гласували



Новини


 
 
 

Законодателство и актове във връзка с COVID-19


 

Спектър


 
rss
Посети форума