навсякъде
новини
форуми
общи

законодателство съд
международни прокуруратура
институции следствие
криминални избори
регионални

съд международни
прокуратура институции
криминални  
 
справочник
блогове
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
организации и лица
 
институции
 
образци и бланки
образци бланки
услуги
страници
семинари обучения гфо
работа
хумор
търси предлага
 

Спектър Финанси

"Пощенска банка" e отличена за "най-добрата банка в банкирането на дребно в България“ за четвърта поредна година

2021-07-27 0

"Пощенска банка" отново спечели място сред най-добрите банки в света, като за четвърта поредна година е отличена за "Най-добра банка в банкирането на дребно в България" (Best Retail Banks) от конкурса World Finance Banking Awards. Организатор на наградите е престижното списание World Finance, което следи и анализира финансовата индустрия, международния бизнес и икономика. Изключителните постижения на международната група "Юробанк" получиха признание в тазгодишното издание на оспорвания конкурс, след като банките от групата спечелиха общо четири награди в различните категории.

Признанието е за иновативния, устойчив и клиентски ориентиран подход на банкиране на дребно на "Пощенска банка", богатото портфолио от продукти и иновации, даващи добавена стойност, широката клонова мрежа и високото доверие от страна на клиентите. Способността да откликне и да бъде релевантна на потребностите на своите клиенти в турбулентния период на пандемия е друго основание финансовата институция да бъде отличена като "Най-добра банка в банкирането на дребно в България".

"За четвърти път получаваме наградата от международния конкурс World Finance Banking Awards и се гордеем с това. Можем да кажем, че колкото повече стават статуетките, толкова по-ценни са за нас. Те са ясен знак, че уверено вървим във вярната посока, че сме близо до клиентите си и отговаряме с гъвкави решения на техните потребности, че имаме вярната бизнес стратегия. Иновациите и дигитализацията са в ДНК-то на нашата банка. В условията на пандемия разчитахме именно на тях, за да бъдем стабилна опора на нашите клиенти в трудни времена. Неблагоприятната ситуация не ни попречи да въведем множество иновации с крайната цел да предложим още по-добро клиентско изживяване. Открихме онлайн център за жилищно кредитиране, дигитални зони без аналог, Premium Banking центрове и множество иновативни банкови продукти. Това е награда, зад която стои труда и експертизата на нашите служители и доверието на нашите клиенти. Бихме искали да им благодарим", коментират от "Пощенска банка".

за 40%  против 60%  266 гласували



Новини


 
 
 

Законодателство и актове във връзка с COVID-19


 

Спектър


 


Виж всички Публикувай още

rss
Посети форума