навсякъде
новини
форуми
общи

законодателство съд
международни прокуруратура
институции следствие
криминални избори
регионални

съд международни
прокуратура институции
криминални  
 
справочник
блогове
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
организации и лица
 
институции
 
образци и бланки
образци бланки
услуги
страници
семинари обучения гфо
работа
хумор
търси предлага
 

Спектър Бизнес

Българска кампания спечели международна награда за дигитален маркетинг

2019-07-17 0

Българска кампания спечели международна награда за дигитален маркетинг

Българските екипи на Coca-Cola и Rakuten Viber са сред големите победители на десетото юбилейно издание на Effective Mobile Marketing Awards. Най-добрите проекти за миналата година в сферата на мобилните маркетингови комуникации бяха отличени на тържествена церемония в Лондон. Престижните награди се връчват за дигитални кампании и технологични решения, които осигуряват стабилна бизнес стратегия, демонстрират ефективно прилагане на иновации и показват изключителни резултати.

Coca-Cola и Viber спечелиха приза в категорията "Най-ефективна кампания с потребителско съдържание" за проекта "Сбъдни Коледа". Мобилната активация получи високата оценка на експертното жури заради иновативен подход, при който съдържанието на кампанията се генерира само от потребители, споделящи свои видеа в социалните мрежи. Благодарение на специални AR филтри във Viber чат бота на Coca-Cola потребителите имаха възможност да персонализират своите послания - добри дела и сбъднати желания, да ги заснемат и да ги споделят със свои близки и приятели. Така за по-малко от месец коледната видео магия реализира десетки хиляди гледания в социалните мрежи.

Effective Mobile Marketing Awards отличават ефективните мобилни кампании и отбелязват напредъка на компаниите и брандовете в широк дигитален спектър. В юбилейното издание на наградите участваха над 160 проекта от целия свят, които се състезаваха за призовете в 21 категории, сред които "Най-ефективна инфлуенсърска кампания", "Най-ефективна кампания с потребителско съдържание", "Най-ефективна В2В кампания", "Най-иновативни AI решения", "Най-ефективна технологична платформа" и др. Сред отличените тази година са кампании на Virgin Holidays, Superdrug, както и футболен клуб "Ливърпул", който спечели голямата награда на форума.

за 56%  против 44%  75 гласували



Новини


 
 
 

Спектър


 


Виж всички Публикувай още

rss
Посети форума