начало
Кадровиците не отстраниха от длъжност Константин Сулев, изслушаха прокурорите по делото срещу Нотариуса Кадровиците не отстраниха от длъжност Константин Сулев, изслушаха прокурорите по делото срещу Нотариуса

специализацията по наказателно право за студенти?

В този форум можете да търсите и предоставяте лекции и др. материали


специализацията по наказателно право за студенти?

Мнениеот nmalketova » 21 Окт 2006, 15:57

Zdraveite, az sym studentka po pravo i molq,ako nqkoi ima jelanie- da mi obqsni kak stoqt ne6tata sys specializaciqta po nakazatelno pravo ? Popitah edin ot moite prepodavateli, no toi me "otrqza" kato mi kaza, 4e o6te e rano da mislq za tova.(v treti kurs sym) Za tova molq nqkoi po-zapoznat da mi kaje rano li e da mislq za specializaciq ili pyrvo da zavur6a i edva togava da se orientiram?
Tyi kato imam golqm interes kym NP, 6te sym blagodarna, ako nqkoi mi prepory4a literatura!!!!


Здравейте, аз съм студентка по право и моля,ако някои има желание- да ми обясни как стоят нещата със специализацията по наказателно право ? Попитах един от моите преподаватели, но той ме \"отряза\" като ми каза, че още е рано да мисля за това.(в трети курс съм) За това моля някои по-запознат да ми каже рано ли е да мисля за специализация или първо да завър6а и едва тогава да се ориентирам?
Тъй като имам голям интерес към НП, ще съм благодарна, ако някои ми препоръча литература!!!!
nmalketova
Младши потребител
 
Мнения: 17
Регистриран на: 08 Юли 2006, 17:06

Мнениеот bulgar » 21 Окт 2006, 16:02

Преподавателят ти е напълно прав. Сега си студентка. Още ти е рано да се "вричаш" категорично. Още повече, че интересното за теб тепърва предстои. Може да ти изглежда парадоксално, но ще разбереш какво си учила през годините на следването ти чак като минеш гражданския процес. Тогава, ако все още си запленена от НПр., може да се поинтересуваш от специализации :D
bulgar
Потребител
 
Мнения: 188
Регистриран на: 20 Май 2006, 19:13
Местоположение: Пловдив