начало
ИТН върна и третия мандат. Президентът започва срещи с възможните служебни премиери ИТН върна и третия мандат. Президентът започва срещи с възможните служебни премиери

Психически тормоз над педагог от родител

Трудовоправни казуси
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Психически тормоз над педагог от родител

Мнениеот rali_rumi » 27 Апр 2022, 15:36

Здравейте!
От началото на учебната година в училището ни е назначен директор - временно изпълняващ длъжността и почти от същото време датира неразбирателство с родител. Аз съм старши учител в начален етап и след редица оплаквания, проверки и т.н., комуникацията ни с майката, още повече се влоши. Не съм получавала до този момент протоколи или решения за констатирани нарушения на трудовата етика или за несправяве, неспазване на преките ми задължения. Тя продължава да пише срещу мен и преди седмица отговарях на заведена преписка от КЗДискр. А още през декември за първи път декларирах писмено на директора за тормоз и помолих за разрешаване на проблема. След отказ на майката да се яви в училище, разбирам за посещението му у тях в неработен ден „на чай“. Последваха и други мои опити да сигнализирам за уронване на авторитета ми, но без отговор. С експерт от РУО съм разговаряла, но само устно и ме посъветва да „изтърпя тази майка“. Това беше преди да бъде стартирана процедурата от КЗД. Вече се страхувам, че търпението ми и дори бездействието, ще доведат до лоши последствия.