начало
Районен съдия става зам.-министър на икономиката Районен съдия става зам.-министър на икономиката

Правна защита - граждански оборот

Защита на авторски и сродни права, индустриална собственост, патенти и полезни модели
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Правна защита - граждански оборот

Мнениеот georgimetodiev » 29 Май 2013, 14:49

Здравейте колеги юристи! Аз съм млад студент по право, който тепърва навлиза в света на правото, за което ми е нужна помощ :) !

Ще ви представя едно бъдещо несигурно събитие, което може би ще прерасне в заплетен казус някои ден. Пиша ви относно правна защита в/у интелектуална собственост,НО дори не знам ДАЛИ е ПОДОБНО!

На кратко:
Става въпрос за интернет сайт, който все още не е създаден, но смятам да го създам.Работя по него вече месец и нещо. Та както схващате, става въпрос за нематериални блага. Те са "изложени" на А4 листа (т.е. бизнес план и т.н.), а също така съм разработил платформата на сайта на "HTML" документ - тоест, това което ще виждат клиентите/потребителите. Всичко това не е регистрирано на какъвто и да е домейн. Просто е обективирано на листа и на виртуалния документ който споделих по-горе.

Споделил съм идеята с един човек (той ми е съдружник). Смятам да я споделя с още двама човека, които също ще са ми съдружници ( за да станеме екип ). Та, кръга от хора може и да се разрастне.