начало

СЕС решава допустимо ли е цените на мобилните оператори да се индексират само нагоре, а неустойките им да са цял „пакет“ СЕС решава допустимо ли е цените на мобилните оператори да се индексират само нагоре, а неустойките им да са цял „пакет“

Съвет и помощ при проблем с он-лайн сайт за пазаруване.

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Съвет и помощ при проблем с он-лайн сайт за пазаруване.

Мнениеот leia76 » 28 Окт 2024, 08:37

Здравейте, моля за Ваш съвет, защото при връщане на стока (дрехи), поръчани от въпросният сайт (фешън дейс), не ми възстановяват сумата.

14 дневният срок описан в самият сайт за връщане на сумата е изтекъл.

Имам номер на товарителницата с която им изпратих дрехите обратно .

Когато се въведе номерът и, в сайта на куриера се вижда, че стоките са пристигнали отдавна в техен склад.

При разговор с тях повтарят едно и също, че ще проверят и ще се обадят. И така.....нищо не се случва.

Знам, че сайта е регистриран в Румъния, та в този смисъл, Комисия за защита на потребителите, ще помогне ли?
Моля и за всякакви практични съвети.

Желая Ви, успешна седмица!!!
Аватар
leia76
Потребител
 
Мнения: 142
Регистриран на: 16 Ное 2009, 12:14

Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта


cron