Здравейте,
Пиша като МОЛ /материално-отговорно лице/ на група потребители в мобилен оператор. На 31.05.2019г. изтече 2-годишния договор с Теленор и новите предложени условия за следващ 2-год.договор бяха по-неизгодни. Затова потърсихме и други предложения. Избрахме А1 като по-конкурентно предложение. На 07.06.2019г. подписахме договор с А1 за ползване на мобилни услуги и прехвърляне на всички карти и номера към новия оператор. На 18.06.2019г. изпратихме към Теленор искане за деактивиране на дейтакартите за ползване на мобилен интернет по шаблон, наложен от Теленор. И докато симкартите на мобилните телефони бяха деактивирани веднага, то дейтакартите, които също бяха част от договора за мобилни услуги, не бяха деактивирани, а напротив - продължихме да получаваме известия за дължими суми, като за последната вече не получих и фактура. Въпросът ми е: доколко е основателно начисляването на каквито и да е суми след срока на предизвестието, предвид факта, че всички услуги са били свързани с договор, който вече не е валиден ?
- Дата и час: 11 Окт 2024, 22:14 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Какво мога да направя?
|
|
3 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Какво мога да направя?
ankamar56 написа:Здравейте,
Пиша като МОЛ /материално-отговорно лице/ на група потребители в мобилен оператор. На 31.05.2019г. изтече 2-годишния договор с Теленор и новите предложени условия за следващ 2-год.договор бяха по-неизгодни. Затова потърсихме и други предложения. Избрахме А1 като по-конкурентно предложение. На 07.06.2019г. подписахме договор с А1 за ползване на мобилни услуги и прехвърляне на всички карти и номера към новия оператор. На 18.06.2019г. изпратихме към Теленор искане за деактивиране на дейтакартите за ползване на мобилен интернет по шаблон, наложен от Теленор. И докато симкартите на мобилните телефони бяха деактивирани веднага, то дейтакартите, които също бяха част от договора за мобилни услуги, не бяха деактивирани, а напротив - продължихме да получаваме известия за дължими суми, като за последната вече не получих и фактура. Въпросът ми е: доколко е основателно начисляването на каквито и да е суми след срока на предизвестието, предвид факта, че всички услуги са били свързани с договор, който вече не е валиден ?
Здравейте!
Не следва да получавате суми за заплащане след изтичане на срока на договора.
Картите следва да са деактивирани при изтичане на договора.
Все пак, за да се даде конкретна и точна информация по повод Вашето запитване следва да се направи преглед на изтеклия договор.
Ако желаете консултация с адвокат, може да намерите такъв на следния линк:
https ://www*****************
Надежда Георгиева
юрист |
0888 047 188
- gridiron
- Потребител
- Мнения: 290
- Регистриран на: 10 Ное 2013, 21:28
Re: Какво мога да направя?
След като сте подписали договор с новия оператор А1 и сте уведомили Теленор за прекратяване на договора, услугите, които сте получавали от Теленор, следва да бъдат прекратени в срок, определен в договора. Ако Теленор продължава да ви начислява суми след като сте прекратили договора, то това може да бъде противозаконно.
Възможно е Теленор да ви начислява суми за услуги, които сте използвали преди да прекратите договора, но не е основателно да ви начислява такива суми след като сте уведомили за прекратяването на договора. В този случай можете да се обърнете към Теленор и да поискате яснота относно начислените суми и да изискате прекратяването на всички услуги, свързани с договора.
Ако не успеете да решите проблема с Теленор, можете да се обърнете към регулаторната институция, която регулира мобилните оператори във вашата страна, за да получите съвет или да подадете жалба. DNA HRBlock
Възможно е Теленор да ви начислява суми за услуги, които сте използвали преди да прекратите договора, но не е основателно да ви начислява такива суми след като сте уведомили за прекратяването на договора. В този случай можете да се обърнете към Теленор и да поискате яснота относно начислените суми и да изискате прекратяването на всички услуги, свързани с договора.
Ако не успеете да решите проблема с Теленор, можете да се обърнете към регулаторната институция, която регулира мобилните оператори във вашата страна, за да получите съвет или да подадете жалба. DNA HRBlock
- jodie69
- Нов потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 17 Апр 2023, 08:46
3 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта