начало
Кадровиците не отстраниха от длъжност Константин Сулев, изслушаха прокурорите по делото срещу Нотариуса Кадровиците не отстраниха от длъжност Константин Сулев, изслушаха прокурорите по делото срещу Нотариуса

Какво мога да направя?

Дискусии и казуси по Закона за защита на конкуренцията. Актове, производства и санкции на КЗК. Забранени споразумения, съгласувани практики. Монопол и нелоялна конкуренция. Увреждане на доброто име, заблуждаваща реклама, имитация. Производствени и търговски тайни.


Какво мога да направя?

Мнениеот ankamar56 » 30 Окт 2019, 10:08

Здравейте,

Пиша като МОЛ /материално-отговорно лице/ на група потребители в мобилен оператор. На 31.05.2019г. изтече 2-годишния договор с Теленор и новите предложени условия за следващ 2-год.договор бяха по-неизгодни. Затова потърсихме и други предложения. Избрахме А1 като по-конкурентно предложение. На 07.06.2019г. подписахме договор с А1 за ползване на мобилни услуги и прехвърляне на всички карти и номера към новия оператор. На 18.06.2019г. изпратихме към Теленор искане за деактивиране на дейтакартите за ползване на мобилен интернет по шаблон, наложен от Теленор. И докато симкартите на мобилните телефони бяха деактивирани веднага, то дейтакартите, които също бяха част от договора за мобилни услуги, не бяха деактивирани, а напротив - продължихме да получаваме известия за дължими суми, като за последната вече не получих и фактура. Въпросът ми е: доколко е основателно начисляването на каквито и да е суми след срока на предизвестието, предвид факта, че всички услуги са били свързани с договор, който вече не е валиден ?
ankamar56
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 20 Сеп 2016, 13:05

Re: Какво мога да направя?

Мнениеот gridiron » 31 Окт 2019, 00:24

ankamar56 написа:Здравейте,

Пиша като МОЛ /материално-отговорно лице/ на група потребители в мобилен оператор. На 31.05.2019г. изтече 2-годишния договор с Теленор и новите предложени условия за следващ 2-год.договор бяха по-неизгодни. Затова потърсихме и други предложения. Избрахме А1 като по-конкурентно предложение. На 07.06.2019г. подписахме договор с А1 за ползване на мобилни услуги и прехвърляне на всички карти и номера към новия оператор. На 18.06.2019г. изпратихме към Теленор искане за деактивиране на дейтакартите за ползване на мобилен интернет по шаблон, наложен от Теленор. И докато симкартите на мобилните телефони бяха деактивирани веднага, то дейтакартите, които също бяха част от договора за мобилни услуги, не бяха деактивирани, а напротив - продължихме да получаваме известия за дължими суми, като за последната вече не получих и фактура. Въпросът ми е: доколко е основателно начисляването на каквито и да е суми след срока на предизвестието, предвид факта, че всички услуги са били свързани с договор, който вече не е валиден ?


Здравейте!

Не следва да получавате суми за заплащане след изтичане на срока на договора.
Картите следва да са деактивирани при изтичане на договора.

Все пак, за да се даде конкретна и точна информация по повод Вашето запитване следва да се направи преглед на изтеклия договор.

Ако желаете консултация с адвокат, може да намерите такъв на следния линк:
https ://www*****************

Надежда Георгиева
юрист |
0888 047 188
gridiron
Потребител
 
Мнения: 290
Регистриран на: 10 Ное 2013, 21:28

Re: Какво мога да направя?

Мнениеот jodie69 » 17 Апр 2023, 08:48

След като сте подписали договор с новия оператор А1 и сте уведомили Теленор за прекратяване на договора, услугите, които сте получавали от Теленор, следва да бъдат прекратени в срок, определен в договора. Ако Теленор продължава да ви начислява суми след като сте прекратили договора, то това може да бъде противозаконно.
Възможно е Теленор да ви начислява суми за услуги, които сте използвали преди да прекратите договора, но не е основателно да ви начислява такива суми след като сте уведомили за прекратяването на договора. В този случай можете да се обърнете към Теленор и да поискате яснота относно начислените суми и да изискате прекратяването на всички услуги, свързани с договора.
Ако не успеете да решите проблема с Теленор, можете да се обърнете към регулаторната институция, която регулира мобилните оператори във вашата страна, за да получите съвет или да подадете жалба. DNA HRBlock
jodie69
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 17 Апр 2023, 08:46


Назад към Конкурентно право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


cron