начало

МВР напомня: Заявление за нова лична карта се подава във всяко управление МВР напомня: Заявление за нова лична карта се подава във всяко управление

Всичко това може да е недействителен случай

Виртуална приемна - кажете това, което мислите, за това, което искате!
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Всичко това може да е недействителен случай

Мнениеот tochotocho » 07 Апр 2020, 11:34

Купихме /ЕООД / два апартамента на последния етаж . По всички изисквания ги превърнахме в офис. Това беше през м.юни. При ремонта монтирахме климатици- с цел лятото. Продавачите ни предупредих ,че са имали проблеми с топлофикация , въздух в радиаторите, слабо, до почти липса на топлина ! Това го усетихме със започване на отоплителния сезон. Сигнали до Топлото. Обясниха,че се получава въздух, и трябва обезвъздушаване- на всеки радиатор обезвъздушител!Възразихме, обясниха, че техниците пускат топлото в началото на сезона и са до тук. Трябва Етаж.собственост да излъчи ЛИЦЕ, което те ще го инструктират и това лице ще отговаря за обезвъздушаване, допълване, и т.н. От ЕС не се съгласи за ЛИЦЕ! Казаха ни в разбирай: който го сърби ... да се оправя !
Част ВТОРА. Намерихме МУНЧО и при не високо заплащане се съгласи. Ако днес имаме проблем, то на следващия ден идва! Ефекта беше отрицателен. Мунчо си отваря, затваря кранове, спира, пуска помпи и на практика се установи ,че беше забравил да включи помпите, друг път -източил и незапълнил инсталацията , не беше изчакал да се вдигне налягането и т.н. Започнаха да страдат и другите съкооператори! От Топлото бяха категорични - сменете ЛИЦЕТО. Освободихме Мунчо. Предложихме от ЕС да предложат ЛИЦЕ. Не се получи! Ние се оправяхме с климатиците и допълнително
ел. радиатори. Абонатната станция стана място за обучение и изява. доста хора се сдобиха с ключове.
За сега ние сме независими от Топлото. Неприятно е че ни задължават с сградна инсталация и такси за отчет на уредите -това са 12 радиатора. Но поне се отървахме от занимавката - има ,няма !
Това трябваше на го пиствам на 1 април, но по-добре по-късно, отколкото никога.
tochotocho
Потребител
 
Мнения: 414
Регистриран на: 16 Юни 2013, 22:34

Re: Всичко това може да е недействителен случай

Мнениеот TheOldMan » 07 Апр 2020, 12:37

Не мога да разбера ... вие сте на последния етаж, и сте против да си сложите обезвъздушители ... Може би смятате че ако ги сложат тези на партера ще има ефект?
И толкова rocket science ли е обезвъздушаването на една абонатна станция? Отваряте един кран докато спре да излиза въздух, после отваряте друг кран докато манометъра покаже нужното налягане. Глупостите със спирането на помпите по време на тоя процес ги пропускате - безмислено е, тъй като помпите са в абонатната, която е в най-ниската точка и помпите без вода няма да останат.
С'я ... ако някой си е оставил ръцете при изграждането на инсталацията вече е друг въпрос.
А ако почне да тече покрива ... не ми се мисли... кой-знае какъв вой ще нададете...
Аз не съм юрист. Ползвайте съветите ми на своя отговорност!
TheOldMan
Активен потребител
 
Мнения: 1610
Регистриран на: 08 Май 2008, 15:19

Re: Всичко това може да е недействителен случай

Мнениеот tochotocho » 08 Апр 2020, 10:54

За сведение на посрещачите ! Радиаторът има четири отвора. При горният ляв /гледано срещу радиатора /е монтиран терморегулатора /вентил/ това е задължително *.Под него следва да се монтира СПИРАТЕЛЕН кран!
В дясно горе се монтира обезвъздушител / също подходящ спирателен кран/. Дясно долу е затапено от едно време! СЕГА Инструкция за обезвъздух! 1. ЗАТВАРЯТЕ долния ляв спирателен кран. Така радиатора се пълни до дупка! 2.След време отваряте обезвъздух... крана / горе дясно/ Чувате как издиша, изпуска въздух. 3.Като протече плътна струя -затваряте този кран. Радиаторът е обезвъз... и пълен! 4. Отваряте долния ляв спирателен кран за се осъществи циркулация на топлоносителя!За последен етаж това трае /време / над 10 мин. на радиатор! Но трябва НА ВСЕКИ радиатор да се монтират допълнително спирателен кран и обезвъздушителен кран! Това е по Инструкция от топлотехниците! Не е патентована.
ОТНОСНО АБОНАТНАТА. - В началото на сезона техниците пълнят сградната инсталация и би следвало да изчакат напълване и налягане поне 3,5. Това отнема поне час и повече! Затова не го правят. Затова и отоплението е некачествено! По сигнал Топлото отговаря - имате си надзорник : да допълни инсталацията и пр. Е, ТЕ ТАКОВ беше МУНЧО ! Има си тънкости и разни джаджи : обезвъзд... тръби, пълначка, автоматична пълначка , помпа ВОИ, манометър, помпа за топлата вода, термометри, и други кранове
СЕГА за задълженията на Топлото .Те твърдят,че са до абонатната станция. Не е ясна границата. Излиза,че те са до големия централен кран -захранване на абонатната. Но самата абонатна не е собственост на ЕС. Топлото си я подържа, ремонтира, обновява и пр. Следователно считам,че е ангажимент на Топлото да подава /след абонатната станция качествено отопление и "гореща " вода, а не да прехвърля обслужването на абонатната на ЕС. По тази схема на практика Топлото възлага на ЕС подръжката на АС. По ЗЗД -договор и заплащане за възложена и извършена работа ! ДА ама НЕ.
Затова тая работа възложихме на МУНЧО. Сега искаме договор за възлагане и при безплатно обслужване изрична клауза, че не се носи от ЕС и надзорника отговорност за щети, той не е инж. професионалист и го прави безплатно!С Топлото борбата е безмилостна и т.н. vivire militare est - aman !
tochotocho
Потребител
 
Мнения: 414
Регистриран на: 16 Юни 2013, 22:34


Назад към Общи дискусии


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


cron