начало
ВАС окончателно отхвърли жалба на бивша спецсъдийка, поискала преместване в Търговското отделение на СГС ВАС окончателно отхвърли жалба на бивша спецсъдийка, поискала преместване в Търговското отделение на СГС

Електронните услуги

Тук всеки гражданин има възможността да изкаже своето лично мнение относно българското електронно правителство, качеството на предлаганите електронни административни услуги, както и да предложи мерки за повишаване качеството на административното обслужване по електронен път.


Електронните услуги

Мнениеот Гост » 16 Окт 2005, 21:48

Използвате ли административни услуги (издаване на справки, подаване на декларации и др.) по електронен път и ако да колко често? Предпочитате ли да използвате електронните услуги на администрацията пред традиционните услуги?
Гост
 

Мнениеот мира » 16 Окт 2005, 21:58

Единствените електронни услуги, които използвам до момента са от т. нар. „справочни услуги” – като например да проверя здравните си осигуровки. Изобщо не предпочитам традиционните услуги и прекия контакт с държавните служители. Нямам обаче увереност, че като подам да речем данъчната си декларация по електронен път тя ще стигне до когото трябва и дали изобщо някой ще разбере какво съм подал. Освен това не е много рентабилно да си закупиш електронен подпис, за да подадеш 1 декларация в края на годината.
мира
 

Мнениеот Гост » 16 Окт 2005, 22:00

В срока за подаване на данъчна декларация направих няколко неуспешни опита в сайта на НАП. Оттам в продължение на седмица не се намери човек, който да ми обясни причините за това, получи се обичайната за България ситуация „развалена телефонна верига”.
Гост
 

Мнениеот Гост » 18 Окт 2005, 00:28

Аз нямах проблеми с подаването на данъчна декларация. Ако имаш въпроси пиши на sarkizov@abv.bg
Гост
 

Re: Помогнете ми !

Мнениеот Гост » 18 Окт 2005, 08:08

Единствената електронна услуга, които съм ползвала досега, е проверка на здравните ми осигуровки. Бих се възползвала от всички електронни услуги на администрацията, когато имам нужда от тях.
Гост
 

Мнениеот sdgt » 18 Окт 2005, 08:38

Изобщо не, предпочитам традиционните услуги и прекия контакт с държавните служители :)
sdgt
 

вяра

Мнениеот ostin » 19 Окт 2005, 11:34

Ползвам формуляри и инструкции за попълване ако има. Така всъщност пак се връщаме към „хартиеното” правителство.
ostin
Потребител
 
Мнения: 169
Регистриран на: 07 Окт 2005, 10:41

Мнениеот остин » 19 Окт 2005, 12:32

Да, използвам електронни услуги. Почти ежеседмично правя онлайн справки в Агенцията по вписванията – регистър БУЛСТАТ и службата по вписванията. С голямо нетърпение очаквам и електронния търговски регистър.
остин
 

Мнениеот mihaelina » 19 Окт 2005, 15:17

До сега – не, но за в бъдеще съм твърдо решена, че ще ги използвам. За съжаление една от причините да бъда така „навита” е лошото отношение на голяма част от административния персонал. Освен това ясно осъзнавам, че по този начин ще си спестявам много време и нерви.
mihaelina
 

Мнениеот вяра » 19 Окт 2005, 15:26

какво имаш предвид?
вяра
 

Мнениеот fasul4e » 09 Юни 2007, 16:56

Всеки ли може да прави справки в службата по вписвания? Какъв е адреса,ако е така ?
fasul4e
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 07 Юни 2007, 16:24

Мнениеот kontrol » 12 Юни 2007, 12:34

Всеки.
Зависи от местоположението на имота.
Горното представлява потенциално грешно становище. Консултирайте адвокат, ако искате сигурност и юридическа отговорност при защитата на правата Ви.
kontrol
Активен потребител
 
Мнения: 1109
Регистриран на: 05 Сеп 2005, 15:49

Мнениеот donpezi » 15 Дек 2007, 17:08

Позлвам успешно всички услуги, които ми дава право електронния ми подпис да ползвам. Няма проблеми засега и пести много време.
След тебе злото диша като хрътка - доброто е обществено понятие.
Разтвориш ли ръцете за прегръдка - ти вече си удобен за разпятие.
donpezi
Нов потребител
 
Мнения: 5
Регистриран на: 26 Ное 2007, 05:13


Назад към e-Government


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


cron