начало
Общината е осъдена да плати над 30 000 лева на адвокатка – счупила си крака до Съдебната палата Общината е осъдена да плати над 30 000 лева на адвокатка – счупила си крака до Съдебната палата

software за адвокати

В този форум можете да търсите и предоставяте лекции и др. материали


software за адвокати

Мнениеот ania » 20 Мар 2006, 12:04

Здравейте, бях чула, чи има такова нещо, като software за адвокати /юристи/. не мога обаче да намеря никаква информация за него. ако някой има такава-моля да я сподели. аз от своя страна обещавам справедливо заплащане /което ще се определи от собственикът, разбира се :) /

Благодаря
ania
Потребител
 
Мнения: 138
Регистриран на: 16 Мар 2006, 19:14

Софтуер за юристи

Мнениеот arabela » 21 Мар 2006, 00:57

Здравейте колега, това което търсите е правно - информационните системи - Напр. "Апис"
Ако искате да я разгледате и да се запознаете с възможностите й пишете на имейл: maria_veleva@abv.bg
arabela
Потребител
 
Мнения: 104
Регистриран на: 21 Мар 2006, 00:47
Местоположение: Sofia

Мнениеот ania » 21 Мар 2006, 12:03

Здравейте, аз съм абонат на Апис :D търся някакъв software, който си представям като програма, в която си въвеждаш данни, номера на дела, статус, въвеждане на нова и текуща информация по тях и т.н.
това е собено полезно, когато става въпрос за изпълнителни дела, коитоводя по стотици /по-точно ще започвам да водя :D /
Ао имате предвид нещо подобно, или ако Апис има такава опция, която аз не знам, ще се радвам да го обсъдим
ania
Потребител
 
Мнения: 138
Регистриран на: 16 Мар 2006, 19:14

Имаше преди доста години.

Мнениеот marinkoychev » 21 Мар 2006, 18:21

Виждал съм една, две програми преди доста години. В интернет се сваляха демоверсии и беше нещо като "Аситент" и "Асист" или нещо такова, но вече не си спомням. Едното беше някаква варненска фирма, май се казваха "Систел", ама може и да се лъжа. Но доколкото знам в момента няма нищо разпространено, което да се поддържа сериозно от някоя фирма. Ето Апис и Сиела да помислят за клиентите си. :lol:
marinkoychev
Нов потребител
 
Мнения: 9
Регистриран на: 15 Мар 2006, 14:28

Органайзер

Мнениеот arabela » 22 Мар 2006, 00:33

Колега , това което ще Ви бъде от полза е продукта "Апис- Време"- това е продукт , който освен ,че следи за всички промени в законодателството и сроковете , които изтичат - има и личен органайзер.
В него можете да въвеждате предстоящи задачи и да Ви напомня за тях.Като си включите компютъра започва да Ви "мига" едно часовниче или параграф , с което да Ви напомни да си погледнете органайзера за задачите за деня.
След като имате Апис , поискайте от вашият дилър да Ви го покаже и да Ви обясни как работи.
Успех!
arabela
Потребител
 
Мнения: 104
Регистриран на: 21 Мар 2006, 00:47
Местоположение: Sofia

привет на колегите!

Мнениеот antar » 22 Мар 2006, 13:55

Няма нужда да си купуваш нови продукти. Поне в момента няма такава програма в БГ, която да изпълнява точно целта, която имаме - да си следим точно делата.
1-ви вариант: :idea: Ако използваш MS Office, да използваш всички възможности на OutLook-a. Идеален органайзер има и можеш да си задаваш всевъзможни задачи.
2-ри вариант: :idea: Щом си имаш Апис, да си купиш и другия им продукт - Време, който както са ми обяснявали има органайзер. Но мнения на колеги, които са го ползвали за малко е - "Не си заслужава парите".
:evil: Сега предполагам ще си навлеча гнева на някой от писалите по-горе, но нали важното е да има резултат от форума. :)
3-ти вариант: :idea: До скоро ползвах Апис, но смених работата и сега съм на Сиела. Малко трудно криво е в началото като имаш навици, но става, бива ги и тях, а и чувам, че Апис са я закъсали напоследък, така че съм благодарен :))) (минутка злорадство към предишния шеф :twisted: ) Извинявай, разсеях се!
ТА, НА ВЪПРОСА! ;) Сега ползвам Сиела и в нея има едни функциики, които са към основната версия и могат да ти свършат също работа. Това със сроковете от нормативната уредба е безплатна опция. Има и нещо като органайзер, водиш си бележки и ти напомня - и то е безплатно. Пък върши работа.
МОЕТО МНЕНИЕ: Без да обиждам никоя от двете фирми - нито едно от нещата им не би свършило работа на сериозен юрист.
Аз лично препоръчвам комбинацията между MS Outlook (но не OutlookExpress, а Outlook) и опциите на Сиела-та.
Надявам се да съм ти помогнал! :) Успешен ден! :)
antar
Младши потребител
 
Мнения: 30
Регистриран на: 22 Мар 2006, 12:22

Няма според мен

Мнениеот marinkoychev » 22 Мар 2006, 14:39

ania написа:Здравейте, аз съм абонат на Апис :D търся някакъв software, който си представям като програма, в която си въвеждаш данни, номера на дела, статус, въвеждане на нова и текуща информация по тях и т.н.
това е собено полезно, когато става въпрос за изпълнителни дела, коитоводя по стотици /по-точно ще започвам да водя :D /
Ао имате предвид нещо подобно, или ако Апис има такава опция, която аз не знам, ще се радвам да го обсъдим

Здравейте! Ако правилно съм Ви разбрал и Апис и Сиела няма да ви свършат работа, познавам и двете сравнително добре и зная за какво говорят колегите. Това са "ремайндери" т.е. напомнячи :D . Пишете си нещо и му давате дата на която да ви сигнализира, но трябва да си пуснете програмата. По-скоро съм съгласен с antar за OutLook-a. Иначе да, в Сиелата това е някаква опция, а в Апис е разширено до продукт, който се заплаща, но и в двата случая не е това, което искате според моето скромно мнение.
marinkoychev
Нов потребител
 
Мнения: 9
Регистриран на: 15 Мар 2006, 14:28

Мнениеот ania » 22 Мар 2006, 15:35

:D Благодаря за комбинативните мнения! Явно мързеливата ми душа ще трябва да се потруди повече от предвиденото :twisted:
Май ще трябва да се замислим по въпроса, аз знам една адвокатска кантора, която има нещо подобно, но не искат да го продават :)
ania
Потребител
 
Мнения: 138
Регистриран на: 16 Мар 2006, 19:14

Re: software за адвокати

Мнениеот bebitor » 17 Апр 2011, 13:15

http://www.rainlendar.net/cms/index.php

просто го нагаждате по ваш вкус
аз съм организирала всичко в събитията- с аларма, която се включва определено време, преди да изтече даден срок, както и указание какво трябва да се свърши.
Например:
Всеки клиент е отделно събитие.
Като резюме задавам трите имена на клиента, като място-
Място- вид и № на дело и съд /ЧСИ, адм. орган и т.н./, и това, което трябва да се свърши (например с.з. на 01.04.2011г.
Линк (например за справка във вкс или съответния съд).
В полето долу пиша всичко основно по данните на делото (например вид и № на дело и съд /ЧСИ/, 7 дн срок за д.т- до 01.01.2011, 7 дн срок за указания до 01.02.2011г, среща в кантората на 31.01.2011г. в 14.00ч., 1-во с.з. на 01.03.2011... и т. н. до последното действие, което предстои и за което е настроена алармата.
А в алармата всяка сутрин ми излизат всички задачи, които имат да се свършат за деня.
Rara avis in terris
Аватар
bebitor
Активен потребител
 
Мнения: 1851
Регистриран на: 28 Мар 2007, 18:36
Местоположение: Пловдив, Русе


Назад към Лекции и материали


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


cron