Здравейте,
от 3 месеца съм абонат на А1 , но поради непрекъснато надписване на сметката ми и недоброто покритие искам предсрочно да прекратя Договора си с А1.
Каква неустойка ще трябва да платя, според новите разпоредби?
- Дата и час: 05 Окт 2024, 21:01 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Прекратяване на Договор с мобилен оператор А1!
|
|
9 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Прекратяване на Договор с мобилен оператор А1!
Как очаквате да получите отговор от разстояние на такъв въпрос?
Прочетете си договара и общите условия, екземпляр от които вероятно сте получили при сключването му и сам/а ще разберете
Прочетете си договара и общите условия, екземпляр от които вероятно сте получили при сключването му и сам/а ще разберете
"Човек може да има ум, знания, да бъде дори и гениален, но да няма характер." Ж. Лакордер
- lawchoice
- Потребител
- Мнения: 892
- Регистриран на: 28 Дек 2014, 22:44
Re: Прекратяване на Договор с мобилен оператор А1!
131812 написа:Здравейте,
от 3 месеца съм абонат на А1 , но поради непрекъснато надписване на сметката ми и недоброто покритие искам предсрочно да прекратя Договора си с А1.
Каква неустойка ще трябва да платя, според новите разпоредби?
Най-вероятно - стандартната. Три месечни такси!
Човек винаги може да се държи добре с онези, които са му безразлични.
Оскар Уайлд, „Портретът на Дориан Грей“
Това е само мнение, не сте длъжни да се съобразявате с него.
Оскар Уайлд, „Портретът на Дориан Грей“
Това е само мнение, не сте длъжни да се съобразявате с него.
- guest1
- Активен потребител
- Мнения: 2244
- Регистриран на: 07 Май 2021, 01:34
Re: Прекратяване на Договор с мобилен оператор А1!
Ако лошото покритие може да се докаже, тогава не следва да се заплаща такса. Подчертавам „ако може да се докаже”.
А в какво се изразява твърдяното надписване? Как е установено и потвърдено ли е от оператора?
Иначе при едностранно прекратяване от страна на абоната се дължат 3 месечни такси в пълен размер (непромоционални) плюс част от ползваните отстъпки пропорционална на оставащия период от договора.
Пример:
Стандартна такса: 35 лв./месец
Промоционална такса: 15 лв./месец
Отстъпка: 35 - 15 = 20 лв./месец.
Изминал период: 3 месеца.
Оставащ период: 21 месеца.
Наказателната такса при предсрочно прекратяване от страна на абоната в този случай би била 3*35 + 3*20*21/24 = 105 + 52,50 = 157,50 лв.
А в какво се изразява твърдяното надписване? Как е установено и потвърдено ли е от оператора?
Иначе при едностранно прекратяване от страна на абоната се дължат 3 месечни такси в пълен размер (непромоционални) плюс част от ползваните отстъпки пропорционална на оставащия период от договора.
Пример:
Стандартна такса: 35 лв./месец
Промоционална такса: 15 лв./месец
Отстъпка: 35 - 15 = 20 лв./месец.
Изминал период: 3 месеца.
Оставащ период: 21 месеца.
Наказателната такса при предсрочно прекратяване от страна на абоната в този случай би била 3*35 + 3*20*21/24 = 105 + 52,50 = 157,50 лв.
'The best way to predict the future is to invent it!'
-
doondie - Потребител
- Мнения: 539
- Регистриран на: 29 Юли 2017, 17:29
- Местоположение: Плевен
Re: Прекратяване на Договор с мобилен оператор А1!
doondie написа:Ако лошото покритие може да се докаже, тогава не следва да се заплаща такса.
Принципно си прав, но това е България, не Англия. Никой няма да дойде и да мери силата на сигнала!
doondie написа:Пример:
Стандартна такса: 35 лв./месец
Промоционална такса: 15 лв./месец
Отстъпка: 35 - 15 = 20 лв./месец.
Изминал период: 3 месеца.
Оставащ период: 21 месеца.
Наказателната такса при предсрочно прекратяване от страна на абоната в този случай би била 3*35 + 3*20*21/24 = 105 + 52,50 = 157,50 лв.
Да не забравяме - ако има закупено устройство на промоционална цена. Доплаща се разликата - до „пазарната”, по техния ценоразпис.
Човек винаги може да се държи добре с онези, които са му безразлични.
Оскар Уайлд, „Портретът на Дориан Грей“
Това е само мнение, не сте длъжни да се съобразявате с него.
Оскар Уайлд, „Портретът на Дориан Грей“
Това е само мнение, не сте длъжни да се съобразявате с него.
- guest1
- Активен потребител
- Мнения: 2244
- Регистриран на: 07 Май 2021, 01:34
Re: Прекратяване на Договор с мобилен оператор А1!
Има го и това, прав си. Приех, че се касае за SIM-only договор.guest1 написа:Да не забравяме - ако има закупено устройство на промоционална цена. Доплаща се разликата - до „пазарната”, по техния ценоразпис.
'The best way to predict the future is to invent it!'
-
doondie - Потребител
- Мнения: 539
- Регистриран на: 29 Юли 2017, 17:29
- Местоположение: Плевен
Re: Прекратяване на Договор с мобилен оператор А1!
Питам - така посочената сума като неустойка как ще си е прибере монополиста. Ще ми пусне съобщение. Ще ми пусне фактура, ще пусне иск по заповедно. Ще обжалвам. КЗП , Евросъдълища, намеса на телевизионни сутришни програми, задействане на , президент и каквото ми хрумне. Пенсионер на 85 години .
- tochotocho
- Потребител
- Мнения: 476
- Регистриран на: 16 Юни 2013, 22:34
Re: Прекратяване на Договор с мобилен оператор А1!
Ще Ви я добавят към последната фактура. Оттам насетне дело или първо продаване на дълга, след това дело, ЧСИ, стотици левове разходи и стрес. Струва ли си?tochotocho написа:Питам - така посочената сума като неустойка как ще си е прибере монополиста. Ще ми пусне съобщение. Ще ми пусне фактура, ще пусне иск по заповедно. Ще обжалвам. КЗП , Евросъдълища, намеса на телевизионни сутришни програми, задействане на , президент и каквото ми хрумне. Пенсионер на 85 години .
Единственото, на което пенсионер може да разчита в такава ситуация, е да няма какво да му вземат. В крайна сметка може да се стигне дотам наследниците да плащат задължението.
Тези неустойки обаче са предвидени за средностатистическия клиент, който не е социално слаб, а напротив - може да поеме финансова отговорност за поетите задължения.
'The best way to predict the future is to invent it!'
-
doondie - Потребител
- Мнения: 539
- Регистриран на: 29 Юли 2017, 17:29
- Местоположение: Плевен
Re: Прекратяване на Договор с мобилен оператор А1!
Подобен случай имам с Виваком. Сключихме договор за интернет на 15.11.2022 г. и няколко пъти идваха техни "майстори " . Резултат - няма сигнал до нашия рутер т.е повредата "не е в нашия телевизор " И така вече три месеца. Ще пращат техническо проучване. Ден да си бъда у дома. Е колко пъти ? Пуснах им заявление, че договорената услуга не са ми я предоставили и прекратявам /лошо го написах ПРЕКРАТЯВАМ / по тяхна вина договора! Получавам съобщение ,че предсрочното прекратяване се санкционира! Е, аз също искам неустойка за неизпълнение на договора. За това си траят!
- tochotocho
- Потребител
- Мнения: 476
- Регистриран на: 16 Юни 2013, 22:34
9 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Обсъждане на законопроекти
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта