ИНСТРУКЦИЯ № 8121з-532 ОТ 9 СЕПТЕМВРИ 2014 Г. ЗА СЪСТАВЯНЕ, ВОДЕНЕ, СЪХРАНЯВАНЕ И ПОЛЗВАНЕ НА ЛИЧНИТЕ КАДРОВИ ДЕЛА НА СЛУЖИТЕЛИТЕ ОТ МИНИСТЕРСТВОТО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ (ЗАГЛ. ИЗМ. - ДВ, БР. 53 ОТ 2021 Г.)
Издадена от министъра на вътрешните работи
Обн. ДВ. бр.78 от 19 Септември 2014г., изм. и доп. ДВ. бр.27 от 14 Април 2015г., изм. и доп. ДВ. бр.53 от 25 Юни 2021г.
In order to view this page you need Adobe Flash Player 9 (or higher) equivalent support!
Чл. 5. (Изм. - ДВ, бр. 53 от 2021 г.) (1) Обработването на лични данни в ЛКД се осъществява в съответствие с разпоредбите на
Закона за защита на класифицираната информация (ЗЗКИ),
Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД) и
Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните) (ОВ, L 119/1 от 4 май 2016 г.).
(2) Обработването на информацията, съхранявана в личните кадрови дела, се осъществява за целите на:
1. възникването, преминаването и прекратяването на трудовото или служебното правоотношение на служителите;
2. изпълнението на трудовия договор, включително изпълнението на задълженията, установени със закон или с колективни споразумения, управлението, планирането и организацията на работата, равенството и многообразието на работното място, здравословните и безопасни условия на труд, защитата на имуществото на работодателя или на служителя;
3. упражняване и ползване на индивидуална или колективна основа на правата и облагите от заетостта;
4. архивирането в обществен интерес, за научни или исторически изследвания или за статистически цели.
(3) Достъпът до информацията, съхранявана в личните кадрови дела, е ограничен и се осъществява при спазване разпоредбите на
ЗЗКИ,
ЗЗЛД и
Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните).
Раздел II.
Съставяне, водене и съхраняване на личните кадрови дела
Чл. 6. (1) В личните кадрови дела се събират и съхраняват материали, разпределени в три раздела, съдържащи данни и информация относно проучването, назначаването, сключването на трудови договори, преминаването на службата и прекратяване на служебното/трудовото правоотношение на служителите.
(2) В първи раздел се прилагат материали, свързани с постъпване на работа в МВР.
(3) Във втори раздел се прилагат материали, свързани с професионалното развитие (декларации, протоколи, предложения, служебни оценки, кадрови справки, удостоверения от преминати курсове, материали от участия в конкурси, разрешения за достъп до класифицирана информация, копия от болнични листове и др.).
(4) В трети раздел се прилагат материали, свързани с преминаване на службата (заповеди, актове за встъпване в длъжност и за напускане (сдаване) на длъжност, материали, свързани с дисциплинарни производства, трудови договори, допълнителни споразумения, уведомления по чл. 62 от Кодекса на труда и др.).
Чл. 8. Личните кадрови дела се водят и съхраняват, както следва:
1. от директора на дирекция "Човешки ресурси" - МВР (ДЧР - МВР) или определен от него служител на длъжност не по-ниска от началник на сектор - за заместник-министрите и главния секретар на МВР;
2. от ДЧР - МВР - за ръководните служители на длъжности началник на сектор и по-високи и приравнените на тях от всички структури на МВР, както и на служителите от структурите, в които няма звена "Човешки ресурси" и се обслужват от ДЧР - МВР;
3. от звената "Човешки ресурси" по месторабота - за останалите служители.
Чл. 10. (1) На ръководните служители, назначени/преназначени на длъжности началник на сектор и по-високи и приравнените на тях, могат да се съставят и водят помощни ЛКД от звената "Човешки ресурси" по месторабота.
(2) В помощните ЛКД се събират и съхраняват преписи и копия от материали, съдържащи се в ЛКД, при спазване на изискванията за работа с класифицирана информация и за обработване на лични данни.
(3) Воденето, съхраняването и ползването на помощните ЛКД става по установения ред за ЛКД.
(4) При прекратяване на служебните/трудовите правоотношения помощните ЛКД на служителите, водени от Столична дирекция на вътрешните работи (СДВР), областните дирекции на МВР (ОД на МВР), Столична дирекция "Пожарна безопасност и защита на населението" (СДПБЗН) и регионалните дирекции "Пожарна безопасност и защита на населението" (РДПБЗН), се оформят и предават за съхраняване в съответните звена "Информация и архив" при дирекция "Информация и архив" - МВР (ДИА - МВР), а помощните дела, водени от звената "Човешки ресурси" в останалите структури на МВР, се унищожават.
Раздел III.
Ред за ползване на личните кадрови дела
Чл. 17. (1) С ЛКД на служителите могат да се запознават:
1. министърът на вътрешните работи, заместник-министрите, главният секретар на МВР, директорът и заместник-директорът на ДЧР - МВР - с ЛКД на всички служители;
2. (изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 14.04.2015 г.) ръководителите на звена по чл. 33, т. 7 от Закона за Министерството на вътрешните работи (ЗМВР) и ръководителите на структури по чл. 37 ЗМВР - с ЛКД на служителите от съответните звена/структури;
3. служителите на длъжност началник на сектор и по-високи с разрешение на съответния ръководител на структура - с ЛКД на служителите от структурните звена, които непосредствено ръководят;
4. (изм. - ДВ, бр. 53 от 2021 г.) началниците на отдели и сектори при ДЧР - МВР, по направление кадрова дейност - с ЛКД на служителите от структурите, които отделите и секторите им водят на отчет;
5. (изм. - ДВ, бр. 53 от 2021 г.) служителите от звената по т. 4 - само с ЛКД на служителите от структурите, за които отговарят.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 53 от 2021 г.) Държавните служители от ДЧР - МВР, извън посочените в ал. 1, т. 4 и 5 могат да се запознават с ЛКД на служители съобразно функционалната им компетентност - с разрешение на директора на ДЧР - МВР, а когато той отсъства - на неговия заместник.
Чл. 18. (1) (Доп. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 14.04.2015 г., изм. - ДВ, бр. 53 от 2021 г.) Служители от звената "Човешки ресурси" на Министерството на отбраната, Държавна агенция "Разузнаване", Националната служба за охрана, Държавна агенция "Национална сигурност", Националната следствена служба, Главна дирекция "Изпълнение на наказанията" и Главна дирекция "Охрана" към Министерството на правосъдието, Бюрото по защита при главния прокурор и Държавна агенция "Технически операции" могат да ползват ЛКД на настоящи и бивши служители на МВР на място в съответните сгради на МВР, както следва:
1. водените в ДЧР - МВР и съхраняваните в ДИА - МВР - с разрешение на директора на ДЧР - МВР или на определен от него ръководен служител;
2. водените в структури на МВР със звена "Човешки ресурси" - с разрешение на ръководителя на съответната структура, а съхраняваните в териториалните звена "Информация и архив" на ДИА - МВР - с разрешение на директорите на СДВР, ОД на МВР, СДПБЗН и РДПБЗН, чийто служител е бил.
(2) В случаите по ал. 1, т. 1 и 2 служителят от ДЧР - МВР или от звеното "Човешки ресурси", отговарящ за съответната структура, получава делото от хранилището и същото се ползва в негово присъствие.
Чл. 23. (1) Изпращането, предаването, пренасянето и приемането на ЛКД и документи от тях от една структура на МВР в друга, както и на органите на съдебната власт или други държавни органи, става само по служебна поща, а когато са налице документи, съдържащи класифицирана информация - при стриктно спазване на условията и реда на глава пета, раздел V от Правилника за прилагане на Закона за защита на класифицираната информация, приет с Постановление № 276 на Министерския съвет от 2002 г. (ДВ, бр. 115 от 2002 г.).
(2) В изключителни случаи, когато спешни оперативни или други служебни задачи налагат това, с разрешение на ръководителя на изпращащата структура ЛКД могат да се изпращат и пренасят от една структура в друга и чрез служител от съответното звено "Човешки ресурси" със служебен автомобил, при спазване на посочения в ал. 1 ред.
(3) Забранява се пренасянето на ЛКД за настоящи и бивши служители на МВР с обществения или с личен транспорт.
Чл. 26. Служителите, желаещи да се запознаят с материалите, съхранявани в личните им кадрови дела, подават заявление за получаване на достъп до ЛКД, както следва:
1. (изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 14.04.2015 г., изм. - ДВ, бр. 53 от 2021 г.) служителите, заемащи длъжности началник на сектор и по-високи - до министъра на вътрешните работи;
2. служителите от структури, в които няма звена "Човешки ресурси" и се обслужват от ДЧР - МВР, подават заявления чрез ръководителя на структурата до директора на ДЧР - МВР;
3. останалите служители подават заявления до ръководителите на структурите, в които се водят и съхраняват личните им кадрови дела.
Чл. 29. (1) (Изм. - ДВ, бр. 53 от 2021 г.) Заявленията за осигуряване на достъп до ЛКД се разглеждат от комисии, назначени от министъра на вътрешните работи или от оправомощени от него длъжностни лица.
(2) Комисиите се състоят от трима служители, като техни членове по право са началникът на съответното звено "Човешки ресурси" и служителят по сигурността на информацията.
(3) (Изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 14.04.2015 г., изм. - ДВ, бр. 53 от 2021 г.) Комисията, която разглежда заявленията за достъп до ЛКД на служителите по чл. 26, т. 1, се назначава от министъра на вътрешните работи.
(4) (Изм. - ДВ, бр. 53 от 2021 г.) Комисиите, които разглеждат заявленията на служителите от структури, в които няма звена "Човешки ресурси", се състоят от служители на ДЧР - МВР.
(5) (Изм. - ДВ, бр. 53 от 2021 г.) Комисиите, които разглеждат заявленията за достъп до ЛКД извън случаите по ал. 3 и 4, се състоят от служители на структурите, в които работят служителите, пожелали да се запознаят с ЛКД.
Чл. 31. (1) Комисиите по чл. 29 предварително преглеждат съответното кадрово дело и определят документите, с които служителят няма право да се запознае.
(2) Тези документи временно се изваждат от кадровото дело и се запечатват в отделен плик. Ако материалите са подшити и е невъзможно да бъдат извадени, те се затварят в непрозрачен плик или по друг начин се гарантира изискването служителят да не може да се запознае с тях.
(3) Комисията задължително уведомява служителя за наличието на такива документи в личното му кадрово дело, с които той няма право да се запознае и правното основание за това.
Раздел IV.
Съхраняване и ред за ползване на архивните кадрови дела
Чл. 37. Личните кадрови дела на служителите с прекратени служебни или трудови правоотношения се съхраняват в текущ архив, както следва:
1. в ДИА - МВР - ЛКД на служители с длъжност началник на сектор и по-високи от СДВР, ОД на МВР, СДПБЗН и РДПБЗН и ЛКД на всички служители от останалите структури;
2. в териториалните звена "Информация и архив" на ДИА - МВР - ЛКД на служителите с прекратени служебни или трудови правоотношения с длъжност до началник на сектор от СДВР, ОД на МВР, СДПБЗН и РДПБЗН, както и водените по реда на чл. 10 помощни ЛКД.
Чл. 38. (1) Оформянето и предаването на делата на служителите с прекратени служебни или трудови правоотношения за съхраняване в ДИА - МВР и в териториалните звена "Информация и архив" на ДИА - МВР се извършва от звената "Човешки ресурси" не по-рано от един и не по-късно от два месеца след изтичане на 14-дневния срок за обжалване на заповедта за прекратяване на правоотношенията пред компетентния съд.
(2) Личните кадрови дела на служителите с прекратени служебни или трудови правоотношения от структурите, които имат звена "Човешки ресурси", с изключение на СДВР, ОД на МВР, СДПБЗН и РДПБЗН, се оформят от тях и се изпращат в ДЧР - МВР, която ги предава за съхраняване в текущ архив в ДИА - МВР.
(3) Личните кадрови дела на служителите с прекратени служебни или трудови правоотношения от СДВР, ОД на МВР, СДПБЗН и РДПБЗН се оформят от звената им "Човешки ресурси" и се предават за съхраняване в текущ архив в териториалните звена "Информация и архив" на ДИА - МВР.
(4) Оформянето на ЛКД на служителите с прекратени служебни или трудови правоотношения включва: номериране и подшиване на листовете, залепване на бланка (приложение № 5), попълване на справка за архивни лични кадрови дела (АЛКД) (приложение № 6), заверяване с подпис и печат и определяне на архивен номер, който заедно с имената на служителя се отразява в дневник за АЛКД (приложение № 7). Справката за АЛКД се залепва в долния десен ъгъл на заглавната страница на първи раздел.
(5) Архивните лични кадрови дела се предават за съхранение в хранилищата, подшити в обикновени картонени папки.
Чл. 42. Архивните лични кадрови дела се ползват по реда, предвиден за ползване на ЛКД на действащите служители, със заявление до:
1. директора на ДЧР - МВР - за ЛКД, съхранявани в ДИА - МВР;
2. директорите на СДВР, ОД на МВР,
СДПБЗН и РДПБЗН - за ЛКД на бивши техни служители, съхранявани в териториалните звена "Информация и архив" на ДИА - МВР.
Чл. 47. Документите по чл. 46 се изготвят от:
1. дирекция "Човешки ресурси" - МВР - за държавните служители, заемали длъжности, за които се изисква висше образование, както и за всички служители от структурите, които нямат звена "Човешки ресурси";
2. звената "Човешки ресурси" на съответните структури - за всички техни държавни служители, заемали длъжности, за които се изисква средно образование, и за лицата, работещи по трудово правоотношение.
Чл. 48. (1) Въз основа на събираната и съхранявана информация в личните кадрови дела ДЧР - МВР и звената "Човешки ресурси" на съответните структури издават удостоверителни документи.
(2) Удостоверителните документи се издават от звеното "Човешки ресурси" на структурата, в която работи или от която е освободен съответният служител.
(3) Дирекция "Човешки ресурси" - МВР, издава удостоверителни документи на настоящи и бивши служители от структурите на МВР, които нямат звена "Човешки ресурси", както и на служители от бивши структурни звена на МВР, само за периода, през който тези звена са били в структурата на МВР.
§ 1. Тази инструкция се издава на основание чл. 147, ал. 2 от Закона за Министерството на вътрешните работи.
§ 2. (Отм. - ДВ, бр. 53 от 2021 г.)
§ 3. Инструкцията отменя Инструкция № Iз-771 от 2007 г. за събирането, обработването, съхраняването и предоставянето на информацията за служителите на МВР (необнародвана).
Преходни разпоредби
КЪМ ИНСТРУКЦИЯ ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА ИНСТРУКЦИЯ № 8121З-532 ОТ 2014 Г. ЗА РЕДА ЗА СЪХРАНЯВАНЕ И ПОЛЗВАНЕ НА ЛИЧНИТЕ КАДРОВИ ДЕЛА НА СЛУЖИТЕЛИТЕ ОТ МИНИСТЕРСТВОТО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ
(ОБН. - ДВ, БР. 27 ОТ 2015 Г., В СИЛА ОТ 14.04.2015 Г.)
Преходни разпоредби
КЪМ ИНСТРУКЦИЯ ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА ИНСТРУКЦИЯ № 8121з-532 ОТ 09.09.2014 Г. ЗА РЕДА ЗА СЪХРАНЯВАНЕ И ПОЛЗВАНЕ НА ЛИЧНИТЕ КАДРОВИ ДЕЛА НА СЛУЖИТЕЛИТЕ ОТ МИНИСТЕРСТВОТО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ
(ОБН. - ДВ, БР. 53 ОТ 2021 Г.)
§ 11. Декларациите по чл. 35, ал. 1 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, приложени за съхранение в ЛКД на служителите, се изваждат от делата, като това обстоятелство се отразява в описа на приложените материали. Декларациите се съхраняват съгласно вътрешните правила по чл. 10 от Наредбата за организацията и реда за извършване на проверка на декларациите и за установяване конфликт на интереси, приета с Постановление № 209 на Министерския съвет от 2018 г. (ДВ, бр. 81 от 2018 г.).
Приложение № 2 към чл. 7
(Изм. и доп. - ДВ, бр. 53 от 2021 г.)
ПЪРВИ РАЗДЕЛ |
|
МАТЕРИАЛИ ПРИ ПОСТЪПВАНЕ |
НА РАБОТА |
|
1. Заявление за постъпване на работа в МВР. |
2. Автобиография. |
3. Анкетна карта. |
4. Копие на дипломи, удостоверения, сертификати, лична карта (когато е било представено по силата на нормативен акт), шофьорска книжка, удостоверения за трудов стаж. |
5. Медицинско свидетелство. |
6. Свидетелство за съдимост за работа в МВР. |
7. Служебна бележка от Националната следствена служба. |
8. Удостоверение от прокуратура (районна, окръжна). |
9. Декларация за притежаване на българско гражданство. |
10. Декларация за съгласие за обработване на лични данни, когато такава е подадена съгласно чл. 4, ал. 1, т. 2 от ЗЗЛД (отм., ДВ, бр. 17 от 2019 г.). |
11. Сведения, събрани при изучаване на кандидата - проучване по местоживеене, справки по отчета. |
12. Материали от допълнително изучаване на кандидата. |
13. Протоколи за: |
- допускане до конкурсна процедура; |
- физическа годност; |
- интелектуална способност; |
- психологическо изследване; |
- заключително интервю; |
- класиране; |
- окончателно класиране. |
14. Предложение за назначаване. |
|
ОПИС |
на материалите, приложени във втори раздел на ЛКД |
|
№ по ред |
Наименование на документа |
Номер на страница |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВТОРИ РАЗДЕЛ |
|
МАТЕРИАЛИ, СВЪРЗАНИ С ПРОФЕСИОНАЛНОТО РАЗВИТИЕ |
|
1. Декларации при постъпване. |
2. Протоколи при постъпване на работа в МВР. |
3. Клетвен лист. |
4. Служебни оценки. |
5. Заявления (отпуск, преназначаване, смяна на фамилия и др.). |
6. Уведомления. |
7. Годишни декларации. |
8. Кадрови справки. |
9. Копия на болнични листове. |
10. Материали от участия в конкурси. |
11. Удостоверения от преминати курсове. |
12. Разрешения за достъп до класифицирана информация. |
13. Предложения за: |
- преназначаване; |
- награди; |
- дисциплинарни наказания и др. |
14. Други материали, свързани с професионалното развитие. |
|
ОПИС |
на материалите, приложени във втори раздел на ЛКД |
|
№ по ред |
Наименование на документа |
Номер на страница |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТРЕТИ РАЗДЕЛ |
|
МАТЕРИАЛИ ПРИ ПРЕМИНАВАНЕ |
НА СЛУЖБАТА |
1. Заповеди за: |
- назначаване и акт за встъпване в длъжност; |
- преназначаване; |
- наказания; |
- отмяна на наказания; |
- награди; |
- отпуск за бременност и раждане; |
- отпуск при раждане на дете; |
- отпуск за отглеждане на дете; |
- промяна на фамилия; |
- командировка; |
- платен годишен отпуск (за ЛРТП); |
- неплатен отпуск; |
- прекратяване на служебно (трудово) правоотношение и акт за сдаване на длъжност; |
- други. |
2. Трудови договори. |
3. Уведомление по чл. 62 от Кодекса на труда. |
4. Допълнителни споразумения. |
5. Други материали, свързани с преминаване на службата. |
|
ОПИС |
на материалите, приложени в трети раздел на ЛКД |
|
№ по ред |
Наименование на документа |
Номер на страница |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Приложение № 3 към чл. 7
Приложение |
към трети раздел на ЛКД |
|
МИНИСТЕРСТВО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ |
_____________________________________________________________________________________________________________________ |
СПРАВКА |
за ________________________________________________________________________________________________________________ |
(име, презиме, фамилия) |
ЕГН _______________________ |
|
I. Длъжност |
|
№ по ред |
Длъжност |
№ и дата на заповедта |
Нанесъл промяната (фамилия) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Преминаване на службата в МВР (назначаване, ВПД, преназначаване на длъжност) |
|
№ по ред |
Длъжност |
Структура |
№ и дата на заповедта |
Нанесъл промяната (фамилия) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III. Професионална подготовка |
|
№ по ред |
Вид и място на провеждане на подготовката |
Продължителност |
№ и дата на заповедта |
Нанесъл промяната (фамилия) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ по ред |
Вид |
№ и дата на заповедта |
От кого е награден |
Нанесъл промяната (фамилия) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Дисциплинарни наказания |
|
№ по ред |
Вид и срок на наказанието |
№ и дата на заповедта |
От кого е наказан |
Нанесъл промяната (фамилия) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VI. Командировки извън територията на страната |
|
№ по ред |
Държава |
№ и дата на заповедта |
От кога до кога |
Нанесъл промяната (фамилия) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Приложение № 5 към чл. 38, ал. 4
В делото са пришити и номерирани ............................................................................................................ |
бр. листа (словом) ............................................................................................................................. |
........................................................................................................................................... |
............ 20 ...... г. |
Съставител: ................................................................................................................................. |
(подпис) |
........................................................................................................................................... |
(длъжност, име, фамилия) |
Приложение № 6 към чл. 38, ал. 4
СПРАВКА |
на архивно лично кадрово дело № ............................................ |
|
на ....................................................................................................................................................................................................................................................... |
Прекратено служебно правоотношение с МЗ № ............/......20 .... г. |
Основание за прекратяване на служебното/трудовото правоотношение: ............................................................................................................................................................................................ |
АЛКД се състои от ........................ тома и съдържа общо ....................... листа и снимки .................... броя. |
|
........ 20 ....... г. |
|
Съставил справката: ..................... |
(дата) |
|
(подпис) |
.......................................................................... при ...................................................................................... |
(длъжност) |
|
( структура на МВР) |
................................................................... |
(име, фамилия) |
|